Novi Sad
01.12.2015.
07:07 > 07:28
Autobuska stajališta u Ledincima nalaze se na krivinama i raskrsnicama, te predstavljaju potencijalnu opasnost za učesnike u saobraćaju.
  • Prolaznik

    01.12.2015 17:50
    Titelski Most
    Koja bre opasnost,u Titelu vec preko 20 godina postoji naplatna rampa za Kamijone preko 12,5 tona,kad se spustate sa Titelskog mosta u Titel sa desne strane je benzinska pumpa a sa leve naplatna rampa i to u nepreglednoj krivini,kamijoni koji dolaze iz pravca NSa moraju tu da prodju,po tri kamijona zaustave odjednom u samoj krivini,i dok jedan Policajac naplacuje kamijondzijama,drugi sa druge strane zaustavlja automobile i kontrolise,znaci bicikli nemoze izmedju da prodje,i to sve nocu,mene su zaustavili,ja sam dolazijo sa mosta,nisam mogao da verujem sta se desava i samo molijo Boga da neka pijana budala nenaleti sa Mosta i da nas neizgazi,znaci strasno.
  • 01.12.2015 12:22
    To je tako kada pogubnom i samodestruktivnom politikom u zadnjih 20 i kusur godina u beg iz Srbije nateraš desetine hiljada stručnjaka, obrazovanih, pametnih a u Srbiji ti ostanu Megatrendovci kojima se daju stručni poslovi. Tada dobijaš ovako nebulozno projektovana autobuska stajališta i milion drugih stvari zbog kojih bi u nekoj normalnoj državi svi oni dobili po jednu ili dve "F" dijagnoze dok u Srbiji takvi za nagradu dobijaju rukovodeća mesta po javnim preduzećima, poslanička mesta u parlamentu a neki bogami i mesto predsednika republike.
  • L 22

    01.12.2015 11:33
    ZIG - PUT
    Stanica je napravljena po Gradskoj odluci i Gradskim propisima o autobuskim stajalistima (Veličina oprema)a suprotno zakonu o gradnji Autobuskih stajališta(bezbednost).
    Stanica u Slobodarskoj je mogla biti veličine 2x4 metra i zadovoljila bi sve potrebe.Ostatak materijala se mogao iskoristiti na drugim stanicama koje su isto mogle biti veličine 2x6 ili 2x4 m
    Generalni problem je činjenica da sve što se radi u Ledincima (starim ili novim) iz nama nepoznatih razloga radi se aljkavo i traljavo i pored činjenice da je sve plaćeno.
    Da nije reč o klevetanju svako ko hoće može se uveriti na licu mesta.
  • 01.12.2015 10:59
    prvi put kad sam prosao ovuda nakon pravljenja te stanice odmah sam skontao da nesto nije u redu, jednostavno nije mi prirodno takvom mestu i tako blizu stoji ta povrsina.
  • dufko

    01.12.2015 10:13
    Zabranjeno je obilaziti autobus koji stoji na stanici koja se nalazi dok u njega ulaze ili izlaze putnici. Takođe, autobus ima prvenstvo prolaza kada se isključuje sa stanice dalje na put. Ova pravila poštuje možda 1% ne samo novosađana nego uopšte svih vozača u Srbiji...
  • 01.12.2015 10:13
    Bofl roba
    Pozivate na odgovornost ljude čija deca ne idu sa te stanice, koji ne žive tamo i koje vozaju drugi ljudi.
    Heroji su davno popljuvani i sahranjeni, a danas su na funkcijama ljudi koji misle samo na sebe.
    Izgleda da ipak ne živimo u dobroj državi, već imitaciji države.
    Da su hteli da rad ekako treba, ne bi strancima plaćali po 500 evra otvaranje radnog mesta na kome će zaposleni SAMO partijski sledbenici imati 20.000 dinara plate, raditi u pelenama, i ići kući kako bi na vreme uplatili visoke rate poreza ili troškove života u ovom gradu.
  • Rista

    01.12.2015 10:03
    ZAKON koji je jači
    Stanica u Slobodarskoj nebi smela da bude tu gde je po zakonu .
    Član 20
    Stajalište ne može da se gradi na unutrašnjim stranama krivina puta, na mestima gde je
    izvučena puna linija na sredini kolovoza, odnosno u zonama koje su na putu obeleže
    ne
    saobraćajnim znacima opasnost
    Član 13
    ....................
    Širina stajališta treba da bude najmanje 1,80 m, dužine najmanje 12 m, a za zglobno vozilo najmanje 18 m.
  • Кирил

    01.12.2015 09:57
    Циркусијада
    Све ово око стајалишта је циркус, а највећи циркус што се тиче Лединаца је и то што само у неким терминима аутобуси долезе у Нове Лединце. Не знам да ли ови из ЈГСП-а се боје за потрошњу горива због 200 метара, па тако само у неким терминима аутобуси долазе у Нове Лединце. Када падне снег људи треба да силазе на станицу која се налази 200 метара низбрдо и тако ризикују да падну и повреде се.
  • Građanin

    01.12.2015 09:46
    Odgovornost
    Ko je odgovoran i ko će odgovarati za ovaj javašluk. Ako je neko napravio projekt ko ga je i uz čiju saglasnos menjao, a vidi se iz priloženog da je menjano.
    Šta je radio nadzorni organ.
    Što se tiče stanice kod R 107 (KRSTA) e to je strašno . Grad ima para za glupiranje (Stanica u Slobodarskoj) a nema za sanaciju ovakvih stajališta.
    Ako je po zakonu onda .........
  • Zdrav razum

    01.12.2015 09:21
    Opasnost
    Kao grupa građana, podnosili smo predloge, molbe, zahteve...Samarski put da se postavi bar PET sijalica ulične rasvete, da se sanira RAZROVAN tek postavljen asfalt koji smo dugo čekali, da poslednja stanica ( kod trafo stanice ) bude I zona ( nema logike da se teritorijalno Sr. Kamenica naplaćuje 55,oo i 110,oo dinara ), pešačka staza do bus stajališta HOROR !!!! Tuda svakodnevno idu deca, starije osobe i majke sa decom....tuga je videti kako bezuspešno pokušavaju da izbegnu kamione i automobile koji ih zapljuskuje.
    Taj deo od trafo stanice pa kompletna ul. Samarski put je kao iz ZONE sumraka.

    Mislite da smo dobili neki odgovor od NADLEŽNIH?
    Odgovor znate.
    Ko je spomenuo građanski bunt i blokadu puta prema Beočinu?!
    Stiže proleće...
  • 01.12.2015 09:09
    Kad krkani "projektuju" preko dva vinjaka, a Oblo, Ćoško i Kocko dobiju tender i dođu s mešalicom...
  • miki

    01.12.2015 09:08
    Jos malo pa ce i putevi u zabitima Afrike biti bolji od nasih.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna